Selectează o Pagină

Despre noi

 

ReUse Hub este misiunea pe care ne-o asumăm noi, Impact Hub Bucharest și PepsiCo pentru a crea o lume mai bună, pregătită pentru viitor. Căutăm acele soluții inedite, în stadiul de idee sau de prototip din industria reciclării, pe care să le transformăm în startup-uri de succes.

Prima etapă presupune o competiție în care îi invităm pe cei care cred că ideea lor poate avea succes să se înscrie online, urmând să selectăm 12 potențiale soluții. Antreprenorii care le-au dezvoltat vor participa la un accelerator de 3 luni, vor susține apoi un pitch, iar câștigătorul va primi finanțare în valoare de 50.000 EUR și consiliere din partea noastră pentru a ajunge la un MVP și la primii clienți.

Oamenii ReUse Hub

Walentin Stefanov

Commercial Finance Director
PepsiCo East Balkans

Constantin Damov

Co-fondator
Green Group

Oana Craioveanu

CEO
Impact Hub Bucharest

Lucian Gramescu

Incubation Manager
Impact Hub Bucharest

Cristian Prajitura

CEO
Net-Connect Internet

Marius Mitroi

Co-founder
Thinkstitute

Mihai Bonca

Fondator
Brand Architects

Vlad Panait

International Marketing Executive
Founder & Business Angel
Sparking Capital

Lista ideilor selectate pentru a participa la acceleratorul ReUse Hub

  • Adrian Moisa, Centru de compostare, inclusiv pentru materiale greu compostabile (BioBag)
  • Alexandru Lixandru, Energie curată din deșeuri magnetice
  • Alin Ștefan, Sistem de reciclare cu recompense bazate pe produse
  • Anamaria Benchea, Centre de realizare de obiecte de design din deseuri prin 3D printing
  • Andrei Rotar, Echipamente pentru dotarea de ateliere de reciclare și printare 3D
  • Bogdan Andronache, Aplicație pentru programarea colectării de deșeuri
  • Bogdan Marin, Inițiativă locală de reciclare
  • Borzas Istvan, Piese de mobilier din plastic reciclat
  • Irina Harau, Convertirea deșeurilor de plastic în filament pentru imprimante 3D
  • Linda Vasilescu, Ambalaje speciale, refolosibile, dedicate expedierii coletelor magazinelor online
  • Marius Ciobanu, Mașină pentru turnarea prin matrițe a plasticului reciclat, la nivel local
  • Nicoleta-Loredana Banu, Inserții din plastic reciclat pentru parapeții metalici rutieri
  • Octavian Ciortan, Sistem telecomandat de colectare a PET-urilor din bazinele hidrografice
  • Puiu Petrea, Dulap modular de reciclare pentru asociațiile de locatari
  • Roger Preston, Centrală de gazificare a deșeurilor pentru producerea de combustibil hidrogen
  • Vlad Florea, Aplicație pentru monitorizarea datei de expirare a alimentelor și donarea celor la finalul perioadei de valabilitate

Impact Hub Bucharest este organizația ce susține dezvoltarea antreprenorială a inițiativelor cu impact pozitiv în societate în cadrul unei comunități globale, oferind spații de lucru colaborative, programe de dezvoltare și incubare a afacerii, conferințe și evenimente, precum și opțiuni de finanțare prin crowdfunding. Prezentă în București din 2012, organizația face parte din rețeaua globală Impact Hub cu prezențe fizice în peste 100 de locații de pe 5 continente.

Impact Hub Bucharest și-a schimbat recent locația, ocupând acum un spațiu de 1600 de metri pătrați aproape de centrul Bucureștiului, la Timpuri Noi. Zona de coworking poate acomoda peste 70 de antreprenori și pune la dispoziție toate facilitățile necesare și servicii complete de desfășurare a activității. De asemenea, cele 3 săli de evenimente găzduiesc anual peste 200 de evenimente, externe sau conferințe și workshop-uri proprii, create pentru a susține dezvoltarea ecosistemului antreprenorial din România.

Mai multe detalii sunt disponibile pe site-ul www.impacthub.ro.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 63 miliarde dolari venit net în 2017, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail anuale.

În centrul filosofiei PepsiCo se află “Performanță cu Scop”, filosofia fundamentală care definește crezul companiei – succesul PepsiCo se află în legătură directă cu sustenabilitatea mediului înconjurător. Îmbunătățirea continuă a produselor pe care compania le comercializează, responsabilitatea de a proteja mediul înconjurător și încrederea acordată oamenilor fac din PepsiCo o companie globală de succes care realizează valori pe termen lung pentru societate și pentru acţionari.

Pentru mai multe informaţii, vizitaţi http://www.pepsico.com/sustainability/Performance-with-Purpose.